星期五治愈星球

为爱发电

这是我最爱的电影,你看过吗?


北鼻们来和我分享下你被影片当中的哪些桥段打动过~




Mathilda:Is life always this hard, or is it just when you're a kid? 


玛蒂尔达:人生总是这么苦吗,还是只有童年苦?


Léon: Always like this. 


里昂:一直如此。




Don't talk like that about pigs,They're usually nicer than people.


那样骂猪可不好,它比人更友善。




Mathilda: I don't wanna lose you, Leon.


玛蒂尔达:我不想失去你,莱昂。


Léon: You're not going to lose me. You've given me a taste for life.


I wanna be happy. Sleep in a bed, have roots. 


And you'll never be alone again, 


Mathilda. Please, go now, baby, go. Calm down, go now, go.


里昂:你不会失去我。你让我尝到了生活的滋味。


我想要快乐。睡在床上,有自己的牵挂。


你永远不会再孤独了。


玛蒂尔达。求你,走吧,宝贝,走。




Léon: (referring to his plant)


It's my best friend. Always happy. No questions.


里昂:(提到他的植物)


它是我最好的朋友,总是很快乐,从不烦我。


个人微信公众账号:星期五治愈星球。里面可以第一时间看到我的画,画画过程,文字,图片。过年可能还有赠画的福利哟~快来加我呀~

评论 ( 68 )
热度 ( 760 )
  1. 共4人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© 星期五治愈星球 | Powered by LOFTER